5 Ocak 2011 Çarşamba

What Happened in Vegas stays in Vegas!

Rüyama ak sakallı dede geldi. Evet, bu çok meşhur, fenomen şahsiyeti ben de görme şerefine nail oldum. Tam kendisinden imza almak için cesaretimi toplamaya çalışıyordum ki, lafa girdi

Dede -  Günahkar!
RobeDeChambre - Bi fotoğraf çekilebilir miüü.. NeyNE!
Dede - Sus! Evladım bu ne? bu günahlar ne? Açıkcası bu zamana kadar, eşi benzerini görmedim.. maşallah bu ne creativelik.. Ama bir yerlerden kredin var şanslısın. Buraya sana günahlarını sildirebilmen için birşans tanımaya geldim..

Böyle bir durumda napılır hiç bilmiyorum. Ve bu Gandalf dede okadar gerçekciydi ki bir an tutukluk yaptım ama kısa sürdü. Fantastik durumlara fazlasıyla alışkınımdır o yüzden soğuk kanlılıkla durumu algılamaya çalıştım. Neyse lafa devam etti.

Dede - Şimdi beni iyi dinle ve dekiklerimi harfiyen yerine getir ki bende seni günahlarından arındırayım..
Bundan böyle sana bahşedilen yetenekleri iyilik adına kullan! (ekolu ve kudretli bir ses giderek yükselerek) Zekanı ve ruhunu etrafındakileri mutlu edecek ideallere ada! Sahip oldukların için şükretmesini bil! Tanrıya hakaret etme! Sık sık dua et! ..

RobeDeChambre - Ağır ol Musa! Birincisi ve aklından çıkartmaman gerekeni söylüyorum.. Ben o günahları yapmak için ne zorluklara katlandım. Ne etrikalar ve oyunlar çevirdim. Şimdi hayatıma bi reset atıp temiz bir sayfa açmak için, gururla taşıdığım günahlarımı neden sildireyim? Ayrıca ''Günahkar'' yakıştırması çok hoşuma gidiyor. Kulağa çok ateşli geliyor. Ve de elindeki kitaba iyi bak, benim her günahımda birileri fazlasıyla mutlu olmuştur. Bu ince detaya dikkat et.. Geriye dönüp de kimsenin vay be ne içten dua etmiştim o gün dediğini işittin mi dede? (Ortamdaki atmosfer ben konuştukça değişmeye başladı.. parlak sıcak tonlarda ışıklar ak gandalfı biraz irkiltti.. hafiften fishespooner'dan never win duyuluyordu ) Ama benim günahlarım nasıl da güzel hatırlanır, yüzlerde nasıl da  piç bir gülümseme yaratır.. Bırak sakın silme onları.. Onların hepsi birbirinden nadide kolleksiyon parçaları.. Bunları ciltlettirip yayınlamalısınız.. Dizisini, filmini yapmalısınız.. Benden korkmayın, size bulaşmam.. Zaten bisexsual de değilim ki hurilerinizin hayalini kurayım.. Benim işim underground.. İçinden,dışından günahla mutlu olmayı bilenlerle.. Bana bu ışığı yaratırken bahşettiniz.. Onu karanlıkta kullanmak istiyorum.. Aydınlıkta ne kadar ışık saçtığımı göremem  benim sevgili Dedem.. (Rüya benim olduğundan ipleri elime aldım ve sanat yönetimiyle renklendirdim.. Finale hazırlanırken uzaktan  LasVegas'ın ışıkları ve sıcaklığı farkediliyordu.. Duyulmuş en gümbürtülü motor sesi de giderek yaklaşıyordu...) Şimdi izin verirsen, sabaha az kaldı ve rüyanın tamamını yumak gibi bir dedeyle geçiremem.. beşinci boyutu zaplamanın vakti geldi..

O sırada copperıyla kükreyerek gelen kadını tarif etmek mümkün değil.. Kadın göz kırparak beni motora çağırdı..  Dede utandı.. Benim pijamalar oldu deri.. Gözlük, sepya filtreledi gökyüzünü.. Güneş batarken , LasVegas parlarken gazı kavradım.. Dede korkmakla özenmek arasında kalmış apışmış bir ifadeyle bakarken, kadın kavradı belimi..

RobeDeChambre - Hey Gandalf! what happened in vegas stays in vegas! (Jimmyjib yükselir ve müzik sesi artar.. Motorun tüm ihtişamıyla, ince uzun asvalt yolda vegasa doğru gidişini görürüz) (yani gördüm rüyamda)





Dede - Ruhunu sana mı sattı ( diye motorun ardıdan bakarken söylenir )
X - (Dış ses) Kıyamadım.. Ona zaafım var.. Yaptıkları hoşuma gidiyor..
Dede- Benim de..
X - Ona bir iş vermeyi düşünüyorum..
Dede - Ben de bundan korkuyordum..
X - Hadi gel, şu kitabı bir daha okuyalım..

Jenerik...



Uyandığımda LasVegas lı bölümleriyle birlikte kendime kısa bir özet geçtim unutmamak için.. Nasıl bir huzur, doygunluk yaşadım anlatamam.. Ama yaşamanıza yardımcı olabilirim ;) Fantastik rüyalar..






Mars'tan Güneş'in mavi göründüğünü biliyormuydunuz? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana kalbim kadar köşeli, dikdörtgen, bu kutucuğu ayırdığım için bana teşekkür ederim..