8 Ocak 2011 Cumartesi

kişisel info & Ağaç

Bu aralar ruhum da, dokum da bu görüntüdeki gibi...

Bu renkeler beni hep mutlu eder.

Grain & Gram: Blair Sligar, Woodworker

Grain & Gram: Blair Sligar, Woodworker from Grain & Gram on Vimeo.



Tüm insanlık için bir önerim var. Ağaçları taklit edelim.Onları örnek alalım. Onlar gibi üretken, faydalı.. yüce.. dingin.. güçlü..
Hatta binlerce yıldır karşılık görmediğiniz tanrıları da bırakın.. Dinimiz olsun ağaçlar..
Sarılın onlara ki böylece yaşamın kendisini hissedin.. anlayın!
Sanırım altın çağ böyle başlayabilir. Ama biliyorum bizden bi bok olmaz. Sadece baltaya sap olabiliyoruz. Çünkü odun geldik odun gidiyoruz. Kesiyoruz, biçiyoruz... Sığ yaratıklarız. Sevmiyorum lan ben insanları..

Peheyy.. Yaşlılık sinyalleri bunlar galiba.. hemen güzel bir kadına sarılmalıyım! Yine de ağaç konusunda ciddiyim. Arkasındayım.


http://threewords.me/Robedechambre
http://robedechambre.tumblr.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sana kalbim kadar köşeli, dikdörtgen, bu kutucuğu ayırdığım için bana teşekkür ederim..