31 Aralık 2010 Cuma

Tik Tak Tik Tak... !!! Allegory

Zamanla problemim var.. Anlaşamıyoruz.. Zaman ve ben farklı dünyalara aitiz..
Ben daha 24saate ayak uyduramazken, O yılları şaka gibi sıralıyor.
Özel günlerimizi de bu yüzden hep sıkıntılı karşılarım.. Ben onunkine hiç önem vermem ama o benim doğum günümü hep hatırlatır.. Hep kendi doğum gününde, kutlamak zorundaymışım gibi bütün dünyayı ayaklandırır..
Oysa onun benden beklentileri olduğu gibi benim de ondan beklentilerim var.. sonuçta bir ilişki karşılıklı özverilerle yürütülebilir değil mi.. ??Mesela benim için biraz daha yavaşlayabilir.. Hatta bazı özel 'an' larda durmasını bile isterim. Az da olsa, ışık hızıyla geçmesini isteyeceğim anlar da olacaktır.. Ara ara geçmişe götürmeli beni.. Sonuçta aramızda onca yaşanmışlık var, benim için bunları yapabilmeli..
Ben dolu dolu yaşamak istiyorum, mümkünse de sonsuza kadar. Eğer Zaman ondan beklentilerimi yerine getirirse, ben de söz veriyorum ki kol saati kullanacağım.. Sık sık kolumdaki saatten ona bakacağım. Geri kalmasın diye onunla sürekli ilgileneceğim, onu kontrol edeceğim. Günümü, yapıcaklarımı yani herşeyimi ona göre planlayacağım. O'nu kaçırma kaygısı yaşamadan, ilişkimizi daha huzurlu yürüteceğim.. Düşünüyorumda aramızdaki her şey olması gerektiği gibi olsaydı; daha fazla uyuyabilir, daha çok okuyabilir, istediğim kadar çok izleyebilir.. Dünyadaki her yeri görebilir, bütün dilleri öğrenebilirdim... O biliyor, ben çok yönlü biriyim. Aynı anda çok şey yapmak,üretmek isterim. Resim, müzik, fotoğraf, tiyatro.. yazmak araştırmak, Sosyalleşmek... Ama o zaman yok mu o zaman... Ne hoyrattır O! Bana bunların hiç birini yapmam için fırsat tanımıyor.. Bırakın bu hobbylerimi yapmayı, yaşamam için gerekli hiç bir işi rahat rahat yetiştiremiyorum. Hep bir acele, bir stres içinde yaşamaktayım. Ben ona uygun biri değilim. Belki de benden daha iyilerine layıktır. Ama ne onunla ne de onsuz olmuyor...

Zaman, lütfen beni biraz anla.  Herşeye rağmen seninleyim benim güzeller güzeli sonsuzluğum...
Yeni yaşını kutluyorum. Mutlu yeni yaşlar diliyorum zamanım...
Daima birlikte, tik tak tik tak...

NOT: Hayatım, bu sefer evde olalım tamam mı? Gereksiz gürültü, bir ton saçma insan yığınına ve saman alevi eğlencelerine tahamül edemiyeceğim..

RİCA: ms2009. yaşında fıstık gibiydin gerçekten ama ne olduysa ms2010. yaşgününde saat tam 00:00 da Külkedisine dönüştün. Amanın neydi o öyle.. Sayende ben de kabağa dönüştüm. Bütün bir yıl senin Külkedisi halini çekmek zorunda kaldım. Senden ricam, nolur bu sene de acayip, gudubet bişeye dönüşme! Saat tam 00:00 şimdiye kadarki en iyi atışını yap! Gözlerimi açtığımda karşımda Prensesimi görmek istiyorum.. Şaşaalı,gösterişli hayatımıza kavuşalım. Hadi Kurtar şu bal kabağını!!
Vakit Nakittir yawrum! Show your best shot!! alegorik aşkım...




bir gün olsun unutunca dışında kalıyorsun..
oysa seni düşününce içime sığmıyorsun 
zaman zaman zaman zaman ah o zaman.. :p






ekşi sözlük:
''e =mc2 ile olayını kaybetmish saadece bulushma olayini vb. gibi olaylari organize etmeye yariyan abuk anlamsiz araç'' 
''son kullanma tarihlerinin varolu$ sebebi..''

hmmmmm o zaman!!

2 yorum:

  1. auhauahau mnyk bu yaaa.. :)) serzenişlere bak gül gül öldüm burada.. hey alla sen.. umarım yeni yılda bol bol vaktin de olur, sevdicekle mutlu bir yıl da.. bol şans..

    YanıtlaSil
  2. (: Umarım temennilerini Zamancığım duymuştur.. teşekkür ederim..
    Baktım olmuyor, Bu yıl Şansla flört etmeye başlayacağım.. o daha sexy..

    YanıtlaSil

sana kalbim kadar köşeli, dikdörtgen, bu kutucuğu ayırdığım için bana teşekkür ederim..